would you cry, if you saw me crying..

detta är mest ett test inlägg :)
Men ni som kollar kan ju alltid slänga in en kommentar vad man kan ha här på bloggen.
hade nog tänkte mig att ha: Dagens Låtval. Outfiten och lite olika saker om vad jag tycker om tänker om kändisar :)
Dessutom ska jag försöka blogga varje dag ..
AHHAHHAHAHA precis som jag kommer komma ihåg det. Jag är nog den mest glömska människan som nånsin gått i ett par skor. Det är ingen bra sak att va glömsk. Man glömmer nycklar och sånt överallt, jag lägger en sak på ett bord sen går jag ifrån i två minuter , *VIPS* så var den borta tror jag då men den ligger på samma plats som innan. Så smart man är. -.-' Men sånt är livet..
Uhmmmm.. vad ska man mer skriva om ... HAHAH juste, när vi väntade på bussen satt jag och Henne (Renara) pratade om allt möjligt t.ex Ekebo nu på fredag. Så gjorde Henne något sjukt som hon brukar göra, så står en 6:a och kollar på henne precis som hon var en idiot som gick med byxorna nere? xD
men jaja inte för läser detta så var det fortfarande test som jag nämnde i börja av inlägget :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså fröken ska på Ekebo puss puss

2010-10-21 @ 12:30:33
Postat av: Hanna

jaha, okej. en kommentar :D

titta min blogg finis §

2010-10-21 @ 13:16:35
URL: http://myhannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0