so come on lets go, lets loose control.

Kom från Linus för typ 1och en halv timme sen :)
Han blev glad för sin cupcake, i hope? xD
Det var riktigt trevligt iallafall. Man träffade dom man inte brukade träffa så ofta.
Linus mobbade mig hela kvällen bara för att jag råkade ta i sönder typ en ljus lykta som hängde på väggen när jag skulle kasta en leksak till Torres...  FÖRLÅT Sofie och Linus om ni ser detta, det var absolut inte meningen :(
Nu har jag precis duschat, och sitter och kollar lite på tv och sånt. Ska nog börja göra inlägg så ofta som möjligt, även genom mobil hade jag tänkt om jag förstår hur man gör xD



Bild från Ravsvik(?) xD


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan man inte skicka dej på kalas utan att nått går i kras ha ha men men inget kalas utan kras Love u

2010-11-25 @ 08:26:57
Postat av: Jeanette Ståhl

Du är så härlig,Cornelia. Blir så glad varje gång jag träffar dig! Roligt att du börjar blogga igen! Kram<3

2010-11-25 @ 16:46:29
Postat av: Hanna

Finaly, cornelia is blogging! :D

Iaf, älska bilden ;)

2010-11-26 @ 18:41:59
URL: http://myhannas.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det är lugnt corre :)

2010-12-01 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0