i got a pocket, got a pocket full of sunshine.

Asså, jag e inte bra på att skriva inlägg. Det blir bara knas :(
För det första vet jag inte hur man ska inleda.. Ska man typ bara säga hej? Eller man kanske ska säga Shu bre eller vad ska man säga ._. Detta blir ett väldigt dilemma faktist.
Jag ska faktist komma med ett film tips. Det är min favorit flim faktist, Easy A. Asså jag e helt beronde av den. Jag såg nog den 5 gånger på 2 dagar för den så bra. Ska nog länka den längre ner. Jag kan inte släppa det när hon står i duschen och sjunger: I got a pocket, got a pocket full of sunshine oh wohooa, Valentina och Renara fattar nog. Det e sjukt att man kan fastna så i en film. Nu när jag ändå skriver om filmer så HARRY POTTER IN MY HEART! Den är också super bra men Easy A och Harry potter är helt olika saker :D Men dem är mina favoriter :) Jag kan inte släppa det. Den är så bra! Kan se den tusen gånger om. http://www.youtube.com/watch?v=KNbPnqyvItk
måste gå och lägga mig nu!
btw, i'm awesome ;)
fotograf: cornelia olsson.

Kommentarer
Postat av: Jeanette Ståhl

Jag tycker att du skriver på ett roligt sätt, så jag kollar in på din blogg varje dag, för att få läsa mer! Fint foto! Visste inte att du var naturfotograf också! Kram<3

2010-12-02 @ 21:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0