Santa Claus is coming to town.

Hejsan folket :')
Första december, WOOOHO! Jag älskar julen, det är så mysigt då med alla julsånger, bakning av julgodis och lussebullar. Vi har en tradition bland kusinerna att vi alltid baka julgodis tillsammans, då lyssnar vi på jullåtar tjuvsmakar lite och flippar haha. Jag älskar mina kusiner och mina syskon! Vi har alltid så himla roligt och alla e lika knäppa som jag. Synd att julkalendrarna blir sämre.. Min stora favorit var Dieselråttor och sjömansmöss. Den är så himla bra! De flesta blev rädda för mössen och den men inte jag jag vill bara se mer! Årets julkalender är ok tycker jag :p För er som vill se den går den kvart i åtta nu ikväll på svt 1 :) Men ska inte snacka mycket om julen.
Jag såg på youtube att det fanns en kille som jävlades med sin bror med att filma hans freakouts, haha. Han har verkligen damp! Det är sjukt! Här får ni länken: http://www.youtube.com/watch?v=YersIyzsOpc .
Man säger bara: WTF?!
Dagens Låttips!:
Youtube:http://www.youtube.com/watch?v=XvF0sYqsmao
Spotify: spotify:track:4cZK2D6waXuJzFdcaulD5q
SEAN BANAN - GOTT NYTT JUL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0